JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.

- Ma t/m Vr 09:30 - 17:00
- Zaterdag 10:00 - 17:00
- Zondag Gesloten
Wat is het rekeningnummer van Mastello?
Ons rekeningnummer is NL66INGB0007226981 ten name van Djati & Mastello B.V. Wil je betalen vanuit het buitenland? Gebruik dan ook het volgende BIC nummer: INGBNL2A.Vermeld bij het betalen altijd je naam en het factuurnummer. Je kunt het factuurnummer terugvinden op de factuur.
Is de betaalomgeving van Mastello veilig?
Mastello maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Jouw gegevens worden versleuteld verstuurd door middel van een SSL-verbinding. Je herkent deze veilige verbinding aan het groene slotje in je browser.
Hoe kun je betalen bij Mastello?
Op onze website kun je op verschillende manieren betalen, hieronder vind je een hele lijst met mogelijke betaalopties. In de winkel kun je betalen met je pinpas of contant.
Nederland: | Buitenland: |
Ideal | Bancontact |
Paypal | SOFORT Banking |
Creditcard | EPS |
Bankoverboeking | Giropay |
Klarna | UBC/CBC Payment Button |
Apple Pay | Belfius Direct Net |
ING Home'Pay | Przelawy24 |
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Nadat je een order hebt geplaatst versturen we je de factuur altijd per e-mail. Heb je een Mastello account? Log in. Onder ‘’mijn bestellingen’’ kun je je factuur inzien, downloaden of printen.
Wat als ik mijn factuur wil wijzigen of deze niet klopt?
We kunnen dit voor je aanpassen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en geef aan wat je graag gewijzigd zou willen zien of wat er niet klopt. Je ontvangt van ons dan een creditfactuur waardoor de huidige factuur komt te vervallen. Daarna versturen we je de nieuwe aangepaste factuur.
Hoe snel ontvang ik mijn geld na retourneren?
Na afhandeling van je retourzending betalen we je het bedrag binnen 7 werkdagen terug. Staat het bedrag na 10 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat als ik nog geen terugbetaling heb ontvangen?
Dat is natuurlijk vervelend. Neem contact op met onze klantenservice, zij kunnen voor je nagaan waarom de terugbetaling op zich laat wachten. Voor een snelle afhandeling willen je vragen je track & trace code bij de hand te houden.