2e Paasdag zijn we van 13.00 tot 17.00u open! Kom je winkelen? Plan hier alvast je afspraak in. 

  • Gratis verzending (NL, BE & DE)
  • Afhalen mogelijk
  • 30 dagen bedenktijd
Klantenservice
Kan ik je helpen?
vragen?
Wij zijn bereikbaar op:
  • Ma t/m Vr09:30 - 17:00
  • Zaterdag10:00 - 17:00
  • ZondagGesloten

Stuur een bericht

Contact opnemen

Wij horen graag waar wij je mee kunnen helpen. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

Corona informatie Mastello

Positief nieuws. Voor onze klanten, voor ons en voor alle andere winkeliers. Vanaf 3 maart mogen wij weer open op afspraak!

 

Omdat er voortdurend aanpassingen zijn binnen de regelgeving, begrijpen we dat er vragen zijn. Om je daarbij te helpen, hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Zit je vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice. Ze helpen je, zeker weten!

 

Is er een mogelijkheid om het product te kunnen zien en advies te krijgen? 

Er zijn tal van mogelijkheden:

 

Vanaf 3 maart is het weer mogelijk om de producten in ze onze showroom te bekijken. Belangrijk is dat je hier een afspraak voor maakt. De afspraak kun je telefonisch aanvragen of je maakt gebruik van het online contactformulier.

 

Wil je een rondleiding en/of adviesgesprek krijgen vanuit huis? Dat kan ook. We geven je graag een digitale rondleiding (middels videocall) door onze showroom en beantwoorden daarbij al je vragen. Voor het inplannen van deze videocall maak je gebruik van het online contactformulier. Daarna bellen we je voor een afspraak.

 

Ook willen we onze klanten de mogelijkheid bieden om een afspraak bij je thuis te maken (uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen). Op jouw verzoek nemen we een aantal producten en samples mee. Tijdens de afspraak lichten we deze nader aan je toe. Neem contact op met onze klantenservice voor het inplannen van deze afspraak.

 

Ik twijfel over de kleur of het materiaal van een product. Kan ik een sample krijgen?

Natuurlijk! Wij begrijpen dat je de kleur liever in het echt wil zien of een materiaalsoort door je handen wilt laten gaan. Je kunt onze samples nu kosteloos bestellen in onze webshop. Mocht je meer samples willen ontvangen, geef dit telefonisch of per e-mail aan ons door. Wij sturen je dan een mooi sample pakket op! 

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Uiteraard kun je gewoon een bestelling plaatsen in onze webshop.

We zijn nog hard aan het werk om al onze producten op de webshop te plaatsen. Mis je een product? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een offerte op maat. Zij vertellen je graag alle mogelijkheden!

 

Gaat onze geplande levering nog door? 

Jazeker! Alle leveringen gaan door zoals gepland en met ons afgesproken. Hou er wel rekening mee dat alle pakketbezorgers het enorm druk hebben. Hierdoor kan de verzending wat langer duren normaal. 


Wat zijn de verzendtijden? 

De verzendtijd kan wat langer duren dan normaal. We leveren je bestelling op tijd aan bij de vervoersdienst. Gezien de huidige drukte bij alle pakketbezorgers kan het zijn dat de levering enige vertraging oploopt. Mocht je pakket spoed hebben, neem dan vooraf even contact met onze klantenservice op!

 

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Ja, dat kan. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst dan kun je met ons een afspraak maken om de bestelling op te halen. Afhankelijk van het type product kan dit in onze showroom of bij onze loods. De loods bevindt zich op slechts 2 minuten rijden van onze showroom.

 

Is er voldoende voorraad?

Ja. Al onze voorraad producten zijn ruimschoots aanwezig, mits anders staat aangegeven op onze website.

 

Kan ik mijn bestelling retour sturen? 

Ja. Je mag de producten retourneren zolang deze niet gebruikt en onbeschadigd zijn. Ook accepteren we alleen retouren die nog in de originele verpakking zitten. Voor het aanmelden van een retour verwijzen we je naar onze retourpagina.

 

Wat is jullie retourtermijn? 

Gezien de situatie waar we ons nu gezamenlijk in bevinden hebben we onze retourtermijn verlengd naar 45 dagen

 

Berekenen jullie retourkosten?

We berekenen geen kosten wanneer je een pakket via DHL aan ons retourneert. Wij nemen deze kosten voor onze rekening! 

Wanneer het gaat om het retourneren van grote producten, zoals badmeubelen en douchewanden, dan zijn er andere mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik nog een douchewand laten inmeten en/of plaatsen?

Dat kan! De leverancier die voor ons het inmeten en plaatsen van de douchewanden verzorgd heeft aangegeven de werkzaamheden gewoon voort te zetten (volgens de richtlijnen). 

 

Stuur je liever een bericht?
Samenwerken?
Vul dan de onderstaande gegevens in.