Corona update: Neem contact met ons op voor een zakelijke afspraak, digitale rondleiding of advies. Bezorging en afhalen volgens afspraak. Meer info
Klantenservice
Kan ik je helpen?
vragen?
Wij zijn bereikbaar op:
  • Ma t/m Vr 09:30 - 17:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten
Stuur een bericht
Contact opnemen

Wij horen graag waar wij je mee kunnen helpen. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

Corona update Mastello

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen hebben ook wij helaas onze showroom moeten sluiten. Het positieve nieuws is dat wij er - met het gehele team - gewoon voor onze klanten zijn!

 

Als eerste begrijpen we dat er heel wat vragen zijn. Hieronder vind je dan ook de meest gestelde vragen met daarbij onze antwoorden. Zit je vraag er niet bij? Neem vooral contact op met onze klantenservice. Ze helpen je, zeker weten!

 

Is er een mogelijkheid om het product te kunnen zien en advies te krijgen?

Er zijn tal van mogelijkheden:

 

Zakelijke afspraak

Wil jij de producten in onze showroom komen bekijken? Dat kan! Het is mogelijk om bij ons een zakelijke afspraak te maken en op het afgesproken tijdstip een rondleiding door onze showroom te ontvangen. Bij deze rondleiding zijn koffie en thee onbeperkt inbegrepen. Uiteraard voldoen wij door het maken van (enkel) zakelijke afspraken aan de regelgeving zoals deze is opgesteld door onze overheid. In onze showroom zijn voorzorgsmaatregelen getroffen, is het dragen van een mondkapje verplicht en houden wij ten alle tijden 1,5 meter afstand.

 

Video call

Wil je onze producten zien op een andere manier dan enkel op een foto? Maak dan een afspraak voor een video call. Hierbij kunnen wij tevens een adviesgesprek op afstand voeren. 

 

Digitale rondleiding

Mocht je graag eerst wat algemene informatie over onze producten ontvangen, dan kun je een digitale rondleiding krijgen door onze showroom. Maak gebruik van het contactformulier, dan bellen we je spoedig voor een afspraak.

 

Afspraak bij je thuis

Ook willen we onze klanten de mogelijkheid bieden om een afspraak bij je thuis te maken (uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen). Op jouw verzoek nemen we een aantal producten en samples mee, die we tijdens de afspraak graag nader aan je toelichten. Uiteraard denken we graag mee over de indeling, vormgeving en de technische mogelijkheden.

Mocht je interesse hebben in één van deze opties, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Ik twijfel over de kleur of het materiaal van een product. Kan ik een sample krijgen?

Natuurlijk! Wij begrijpen dat je de kleur liever in het echt wil zien of een materiaalsoort door je handen wilt laten gaan. Je kunt onze samples nu kosteloos bestellen in onze webshop. Mocht je meer samples willen ontvangen, geef dit telefonisch of per e-mail aan ons door. Wij sturen je dan een mooi sample pakket op!

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Uiteraard kun je een bestelling plaatsen in onze webshop. Omdat op dit moment nog niet ons gehele assortiment online staat, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een totaal offerte op maat. Zij vertellen je graag alle mogelijkheden!

 

Gaat onze geplande levering nog door?

Jazeker! Alle leveringen gaan door zoals gepland en met ons afgesproken. Hou er wel rekening mee dat alle pakketbezorgers het enorm druk hebben. Hierdoor kan de verzending langer duren normaal. 

 

Wat zijn de verzendtijden?

De verzendtijd kan wat langer duren dan normaal. We leveren je bestelling op tijd aan bij de vervoersdienst. Gezien de huidige drukte bij alle pakketbezorgers kan het zijn dat de levering enige vertraging oploopt. Mocht je pakket spoed hebben, neem dan vooraf even contact met ons op!

 

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Ja, dat kan. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst dan kun je met ons een afspraak maken om de bestelling op te halen. Afhankelijk van het type product kan dit in onze showroom of bij onze loods. De loods bevindt zich op slechts 2 minuten rijden van onze showroom.

 

Is er voldoende voorraad?

Ja. Al onze voorraad producten zijn ruimschoots aanwezig, mits anders staat aangegeven op onze website.

 

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je mag de producten retourneren zolang deze niet gebruikt en onbeschadigd zijn. Ook accepteren we enkel retouren die nog in de originele verpakking zitten. Voor het aanmelden van een retour verwijzen we je naar onze retourpagina.

 

Wat is jullie retourtermijn?

Gezien de situatie waar we ons nu gezamenlijk in bevinden hebben we onze retourtermijn verlengd naar 45 dagen.

 

Berekenen jullie retourkosten?

We berekenen geen retourkosten wanneer je een pakket via DHL aan ons retourneert. Wij nemen deze kosten voor onze rekening! 

 

Wanneer het gaat om het retourneren van grote producten, zoals badmeubelen en douchewanden, dan zijn er andere mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik nog een douchewand laten inmeten en/of plaatsen?

Jazeker. De leverancier die voor ons het inmeten en plaatsen van de douchewanden verzorgd, zal de werkzaamheden gewoon voortzetten(volgens de richtlijnen).

 

Stuur je liever een bericht?
Samenwerken?
Vul dan de onderstaande gegevens in.